Vragen?

.

OVER BESTELLEN

Ik koop niet graag online. Hebben jullie ook een 'echte' winkel?

We hebben (nog) geen echte ‘stenen’ winkel waar je kan gaan passen en verkopen voornamelijk online. Maar, als je in de buurt van Antwerpen bent, kan je wel gewoon –na afspraak– bij ons thuis komen passen. Dat klinkt misschien raar, maar het gebeurt bijna wekelijks. Als je er tegen kan dat er misschien een rondvliegende hondenhaar op je broek blijft plakken, ben je meer dan welkom.

Als dat wat moeilijk is, weet dan ook dat we alles boven de €40 niet alleen gratis verzenden, maar ook gratis laten retourneren. Je kan dus zonder zorgen iets online bestellen.

Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invullen?

Op de winkelwagen pagina kan je een kortingscode of cadeaubon code ingeven. Het bedrag van je korting wordt dan van het totaalbedrag afgetrokken. Ben je daar al voorbij, dan heb je nog een tweede mogelijkheid om je code in te vullen bovenaan op de afrekenpagina.

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

We houden het graag gemakkelijk voor je. Je kan òf met je gewone bankkaart betalen òf met een kredietkaart via PayPal òf zelf later rechtstreeks overschrijven.

  • Zo betaal je met je gewone bankkaart: Selecteer de optie Bancontact / Mister Cash in het betaalscherm. In het volgende scherm vul je je kaartnummer (dat staat op je bankkaart, maar is niet hetzelfde als je rekeningnummer) en de vervaldatum in (maand en jaar, dat staat ook op je kaart). Als deze gegevens correct zijn, kan je vervolgens betalen in je vertrouwde online bankomgeving, met de kaartlezer die je altijd gebruikt voor internetbankieren.
  • Zo betaal je met je kredietkaart: Kies voor PayPal / Kredietkaart. Als je al een Paypal account hebt, kan je in het volgende scherm inloggen. Je hebt echter helemaal geen account nodig om met je kredietkaart te betalen. Je kan immers ook kiezen voor de optie, ‘U heeft geen PayPal-rekening? Gebruik uw creditcard of bankrekening’. In de sterk beveiligde PayPal omgeving kan je dan je kredietkaartgegevens invullen en de betaling afhandelen.
  • Zo betaal je per overschrijving: Kies voor Overschrijving in het betaalscherm. Nadat je daarna op “Plaats Bestelling” hebt geklikt is je bestelling definitief voor je gereserveerd. Je krijgt dan een orderbevestiging met onze bankgegevens. Gelieve dan zo snel mogelijk het orderbedrag over te schrijven naar onze rekening met je bestelnummer als de betalingsreferentie. De bestelling wordt pas verstuurd als de betaling binnen is. Als het volledige bestelbedrag na 14 dagen niet op onze rekening staat, wordt je bestelling geannuleerd en is je product niet meer voor je gereserveerd. Onze bankgegevens zijn : Nathalie Hendriks, IBAN BE52 0688 9702 5109, BIC GKCCBEBB
  • Woon je in Nederland? Dan kan je ook betalen met iDeal. Als je die keuze gemaakt hebt, kan je via iDeal je eigen bank kiezen en in de vertrouwde bankomgeving de betaling onmiddellijk uitvoeren.

Wat is het verschil tussen kopen als 'gast' en een account aanmaken?

Als je wel een account aanmaakt, dan kan je in je account volgen hoe het staat met je bestelling. Ook onthouden we je gegevens en wanneer je in de toekomst meer van onze geweldige schoenen wil kopen zijn al je gegevens al netjes voor je ingevuld. Kies je er echter voor om als ‘gast’ een aankoop te doen, dan maken we voor jou geen account aan en worden je gegevens niet bijgehouden. Helaas wil dit dan ook zeggen dat je niet kan inloggen om je bestelling te volgen.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten. Wat nu?

Klik in het inlogscherm op de link ‘paswoord vergeten?’ (onder de loginvelden). Daar kan je met je e-mailadres een nieuw paswoord instellen.

Hoe kan ik jullie rechtstreeks contacteren?

Je kan hier ons contactformulier invullen. Daarnaast kan je ook: e-mailen naar hello@chevaliersdespieds.be, je brief opsturen naar Chevaliers Des Pieds, Kardinaal Mercierlei 44, 2600 Berchem of telefoneren naar +32 (0)486 805 746.

Kan ik ook een cadeaubon kopen?

Dat kan je zeker! Je kan hier het gewenste totaalbedrag samenstellen door de verschillende kleinere bedragen te combineren. Als je een speciaal bedrag nodig hebt dat je niet gecombineerd krijgt, kan je ons uiteraard ook gewoon even contacteren.

Ik ben super blij met de schoenen en deze online winkel. Hoe kan ik helpen?

Wij zijn blij dat JIJ blij bent. Laat het ons vooral weten… Hoera! Wil je bijdragen aan het succes van Painted Pony & Chevaliers Des Pieds dan kan dat door je vrienden en familie te vertellen over ons. Zo kunnen wij een beetje aan naambekendheid winnen. Ook kan je naar onze Facebook pagina gaan en ons daar ‘liken’, zodat we jou en daardoor ook eventueel je vrienden op de hoogte kunnen houden van onze avonturen. Maar het feit dat je tevreden bent, maakt sowieso onze dag al goed.

.

OVER VERZENDEN

Hoe lang duurt het eer ik mijn bestelling in huis heb?

Wij verzenden je bestelling op werkdagen binnen de 48u. Vanaf dat moment krijg je een bevestigingsmail met een traceercode. Bpost levert bijna altijd de volgende dag.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Binnen België verzenden we gratis vanaf een bestelling van €40. Haal je dat bedrag niet, dan is je bijdrage in de verzending €3,50 .

Woon je in Nederland, dan betaal je altijd €5,95, het maakt niet uit hoeveel paar schoenen je besteld.

Woon je elders, dan neem je best contact met ons op, zodat we je de correcte verzendkosten kunnen berekenen. Contacteer ons hier.

Als ik het traceernummer gebruik, zie ik nog niets. Wat is er aan de hand?

Het duurt een poosje eer de gegevens van je pakje online te volgen zijn. Kan je nog geen gegevens zien? Dan wil dat niet per se zeggen dat je pakje nog niet vertrokken is. Het computersysteem zal wellicht nog niet zijn bijgewerkt. Probeer het de volgende ochtend nog eens. Zie je dan nog niets, contacteer ons dan.

Ik wil mijn bestelling niet thuis ontvangen, maar op mijn werk. Kan dat?

Uiteraard. Bij verzendadres kan je kiezen waar je je pakketje graag naartoe laat zenden, je werk, je tante Jozefien, .. ons maakt het niet uit.

Ik laat mijn bestelling liefst verzenden naar een postpunt. Hoe doe ik dat?

Wilt je graag verzenden naar een Bpost afhaalpunt zodat je gemakkelijk je pakket voor of na kantooruren kan afhalen? Klik hieronder op ZOEK EEN BPOST AFHAALPUNT en kies er een postkantoor of postpunt (geen zegelwinkel). Vul die gegevens bij het afrekenen in onder “Verzenden naar een ander adres of afhaalpunt?”.

ZOEK EEN BPOST AFHAALPUNT

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen in Antwerpen?

Als je het ons op voorhand laat weten kan je je nieuwe aankoop ook bij ons komen afhalen. Weet wel dat we geen echte winkel hebben, en je dus gewoon in een chaotisch huishouden terecht komt!

Ik wil mijn verzendadres toch nog veranderen. Kan dat nog?

Zodra de bestelling definitief is, kan je zelf het afleveradres niet meer veranderen. Heb je nog maar net besteld? Neem dan onmiddellijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet vertrokken is, proberen we het afleveradres of -punt voor je nog aan te passen.

Ik woon in Nederland. Kan ik ook bij jullie kopen?

Welkom noorderbuur! Wij zijn blij dat je ons gevonden hebt en leveren met heel veel plezier in Nederland. Momenteel kan dat enkel naar een vast adres en kost het je €5,95.

I don't live in Belgium and don't understand your strange language. But i DO love these shoes and would like to place an order. Can you help?

Hi there! We will send these lovely vegan shoes anywhere you want us to. But as shipping rates can vary enormously we suggest you send us an an e-mail with all relevant information (your chosen model(s) + size + shipping address) so we can calculate transport fees. If you agree, we will make you a custom article you can purchase on the website, so we are both safely protected by the online payment providers.

OVER RETOURNEREN

Mijn bestelling voldoet niet aan mijn wensen en ik wil iets terug sturen. Hoe doe ik dat?

Het kan gebeuren dat je nieuwe schoenen toch niet goed passen, of dat je ze ‘in’t echt’ toch niet zo mooi vindt. Geen probleem; je stuurt de schoenen onbeschadigd terug, en binnen 14 dagen na ontvangst van je retour staat je geld netjes en volledig terug op je rekening. Nadat je ons HIER een seintje hebt gegeven dat je iets wil retourneren, mailen we je een verzendetiket. Dat kleef je op je goed ingepakte pakket, dat je afgeeft in een Bpost postkantoor of postpunt. Een lijst van alle locatie vind je hier. Het retourneren kost je niets.

Oops. De schoenen passen niet. Kan ik ze inwisselen voor een maatje groter/kleiner?

Uiteraard! Vul hier het retourformulier in en geef duidelijk aan welke maat je in de plaats wil. We sturen je binnen de 48u een verzendlabel op waarmee je kosteloos (binnen België) het foute paar kan terugsturen. Zodra we het pakketje terug in huis hebben, sturen we je de juiste maat weer op.

Ik ben ontevreden. Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Het spijt ons erg om te vernemen dat je niet tevreden bent. We horen dan ook graag waarom dat zo is, zodat we ons aanbod of dienstverlening kunnen verbeteren. Samen vinden we zeker een oplossing. Je kan ons op verschillende manieren bereiken. E-mailen naar hallo@chevaliersdespieds.be, je brief opsturen naar Painted Pony, Kardinaal Mercierlei 44, 2600 Berchem of telefoneren naar +32 (0)486 805 746.

.

OVER ONDERHOUD

Hoe kan ik synthetisch leer best onderhouden?

Al ons gladde synthetische leder heeft eigenlijk geen behandeling meer nodig. Maar wil je ze extra doen glimmen, dan kan je ze behandelen zoals hun dierlijke variant. Gewoon schoensmeer werkt er dus ook goed op.

Vuile moddervlek? Even afdoppen met lauw zeepsop water doet al wonderen. Leg ze nooit rechtstreeks op de verwarming te drogen, maar laat ze rustig op kamertemperatuur drogen.

Hoe kan ik schoenen in faux suède (zacht & aaibaar) best onderhouden?

Schoenen in zacht faux-suède kan je waterdicht maken met een waterproof-spray. Kijk hier voor onze Woly Natura Waterstop. Dat werkt ook preventief tegen kleine vlekken.

Toch vlekken? Wacht zeker tot de vlek goed uitgedroogd is en borstel dan af met een zachte suède borstel (of iets gelijkaardigs). Voor extremere gevallen kan je te werk gaan met lauw zeepsop water. Zoals altijd rustig laten drogen en niet rechtstreeks op een warmtebron leggen.

Hoe kan ik schoenen uit textiel best onderhouden?

Schoenen in textiel kan je waterdicht en vlekbestendig maken met een waterproof-spray. Kijk hier voor onze Woly Natura Waterstop.

Toch vlekken? Wacht zeker tot de vlek goed uitgedroogd is en borstel dan af met een zachte borstel. Voor extremere gevallen kan je je schoenen ook met de hand wassen in lauw zeepsop water. Verwijder eerst de veters en was deze afzonderlijk. Gebruik nadien propjes (kranten)papier in de schoen om ze in model te houden. Laat ze dan rustig op kamertemperatuur drogen en leg de schoenen nooit rechtstreeks op een warmtebron.

Hoe maak ik mijn schoenen waterdicht?

De meeste schoenen in synthetisch leer zijn ademend en waterdicht uit zichzelf. Heb je faux-suède schoenen of schoenen uit textiel dan kan je een gewone waterproof spray gebruiken die je nog hebt staan, of onze eco versie: Woly Natura Waterstop.

Onbeantwoorde vragen? Contacteer ons